Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 20 iunie 2012

Turn

Am fost acuzat în urmă cu mai multă vreme de o prietenă din această fascinată lume a spaţiului virtual, că m-am retras în turnul meu de fildeş – turn mobilat copios, cu lecturi.

A avut şi are dreptate: chiar m-am retras. N-am mai scris nimic despre politică pe acest blog, de aproape doi ani de zile. Am mai comentat uneori, destul de rar, pe unele bloguri în care  regăsesc fie şi parţial, unele convingeri politice pe care le împărtăşesc. Nu voi reveni la postări de natură politică pe cele două bloguri pe care le întreţin: acesta, şi blogul de fugă unde îndeobşte, nu fac decît să copiez postări de pe acest blog = blogul meu de suflet.

Am totuşi o întrebare pentru cei care citesc acest blog: credeţi că actuala guvernare, va reuşi cumva, să fie o mai bună dătătoare de speranţe, decît guvernarea trecută?

NB. Doamna Simona F. a sintetizat orientarea politicii din ro: avem o clasă politică ambidextră! 😛 Ce părere aveţi?

Read Full Post »